Reklamace a vrácení zboží

A) Nesedí ti velikost? Koupil si nevhodný dárek? Nebo to prostě pro tebe není to pravé? Zboží nám vrať. Ze zákona máš 14 dnů nárok na vrácení zboží bez udání důvodu. My ti k tomu klidně ještě pár dnů přidáme.


B) Znoží je vadné? Chybička se vloudila? I mistr tesař se někdy utne. Neváhej a zboží nám pošli k reklamaci. Stačí, pokud ho nemáš zakoupené déle než dva roky.

A) Vrácení zboží

Jak na to?

  1. Vyplň průvodní dopis s názvem Vracím

  2. Zakoupené zboží hezky zabal, připoj průvodní dopis a odešli na adresu Karla Čapka 2298, Kyjov 69701

  3. O reklamaci nás informuj i elektronicky na e-mail: eshop@tovar-only.cz

  4. Jakmile zboží obdržíme a zkontrolujeme, jestli je čisté, nenošené, neprané a nepoškozené, okamžitě ti odešleme peníze za produkt na tvůj účet, zároveň tě informuje na tebou zadaný e-mail. A nebo si můžeš místo peněz klidně vybrat něco jiného.

  5. Potřebuješ radu? Napiš nebo zavolej: eshop@tovar-only.cz / +420 601592301

B) Reklamace zboží

Jak na to?

    1. Vyplň průvodní dopis s názvem Reklamuji

    2. Zakoupené zboží hezky zabal, připoj průvodní dopis a odešli na adresu Karla Čapka 2298, Kyjov 69701

    3. O reklamaci nás informuj i elektronicky na e-mail: eshop@tovar-only.cz

    4. Jakmile reklamaci obdržíme, budeme tě informovat na tebou zadaný e-mail. Pokud reklamaci uznáme, budeme pokračovat dle tvých požadavků v průvodním dopise, k tomu ti ještě přihodíme peníze za poštovné od tebe k nám. V opačném případě tě kontaktujeme a domluvíme se jinak. Však jsme lidi, ne? Při vyplňování průvodního dopisu prosíme závadu na zboží podrobně popsat.

    5. Potřebuješ radu? Napiš nebo zavolej: eshop@tovar-only.cz / +420 601592301