Reklamace a vrácení zboží
B) Znoží je vadné? Chybička se vloudila? I mistr tesař se někdy utne. Neváhej a zboží nám pošli k reklamaci. Stačí, pokud ho nemáš zakoupené déle než dva roky.
A) Vrácení zboží
Jak na to?
Vyplň průvodní dopis s názvem Vracím
Zakoupené zboží hezky zabal, připoj průvodní dopis a odešli na adresu Karla Čapka 2298, Kyjov 69701
O reklamaci nás informuj i elektronicky na e-mail: eshop@tovar-only.cz
Jakmile zboží obdržíme a zkontrolujeme, jestli je čisté, nenošené, neprané a nepoškozené, okamžitě ti odešleme peníze za produkt na tvůj účet, zároveň tě informuje na tebou zadaný e-mail. A nebo si můžeš místo peněz klidně vybrat něco jiného.
Potřebuješ radu? Napiš nebo zavolej: eshop@tovar-only.cz / +420 601592301
B) Reklamace zboží
Jak na to?
1. Vyplň průvodní dopis s názvem Reklamuji
2. Zakoupené zboží hezky zabal, připoj průvodní dopis a odešli na adresu Karla Čapka 2298, Kyjov 69701
3. O reklamaci nás informuj i elektronicky na e-mail: eshop@tovar-only.cz
4. Jakmile reklamaci obdržíme, budeme tě informovat na tebou zadaný e-mail. Pokud reklamaci uznáme, budeme pokračovat dle tvých požadavků v průvodním dopise, k tomu ti ještě přihodíme peníze za poštovné od tebe k nám. V opačném případě tě kontaktujeme a domluvíme se jinak. Však jsme lidi, ne? Při vyplňování průvodního dopisu prosíme závadu na zboží podrobně popsat.
5. Potřebuješ radu? Napiš nebo zavolej: eshop@tovar-only.cz / +420 601592301